Zīmols > Ecler

PRODUKTI:

  • AKUSTISKĀS SISTĒMAS
  • JAUDAS PASTIPRINĀTĀJI
  • DJ MIKSERPULTIS
  • AUDIOVADĪBAS IEKĀRTAS
  • AUDIOVADĪBAS TĪKLA IEKĀRTAS

Ecler tika dibināts 1965. gadā Barselonā. Sākotnēji uzņēmums nodarbojās ar HI-FI audio produktu projektēšanu un izgatavošanu, bet 1970-to gadu sākumā uzsāka darbību profesionālajā audio nozarē. Iemesls – strauji augošais audiotehnoloģiju pieprasījums tūrisma nozarei Spānijā. Viesnīcas, bāri, restorāni un klubi tolaik tika atvērti visā Spānijas piekrastē, kas arī kļuva par pamatu Ecler biznesa izaugsmei.

Tūrisma industrijā galvenokārt pieprasītas ir audioiekārtas un pastiprinātāji, kas spēj droši un uzticami bez pārtraukuma darboties vislielākās noslodzes apstākļos daudzas stundas no vietas, strādājot ar maksimālo jaudu un saglabājot nemainīga līmeņa izejas jaudu. 

Mērķis – radīt industrijas prasībām atbilstošus uzticamus augstākās kvalitātes audio pastiprinātājus, lika uzņēmumam izstrādāt un iegūt patentu jaunajai SPM (Switching Power MOSFET) tehnoloģijai. Projekts tika uzsākts 1980-to gadu beigās sadarbībā ar Motorola. Pirmie produkti – PAM 500 un PAM 800 tirgū tika prezentēti 1988. gadā. SPM tehnoloģija iepriekš tika izmantota tikai robotikas nozarē, un Ecler bija pirmais uzņēmums, kas to piemēroja profesionālo audio pastiprinātāju projektēšanā.

1997. gadā uzņēmums saņēma Katalonijas valdības apbalvojumu par tehnoloģisko inovāciju –SPM Technology ieviešanu. Ecler tika atzīts arī par vienu no nozīmīgākajiem DJ mikseru pulšu ražotājiem pasaulē.

Ecler mērķis nekad nav bijis tikai audio produktu izstrāde un tirdzniecība, bet arī to nepārtraukta pilnveide, ar to saprotot, ne tikai ierīču elektronikas uzlabojumus, bet arī inovācijas dizainā. Ecler bija pirmais profesionālais audioiekārtu ražošanas uzņēmums, kas sāka sadarbību ar pasaulē zināmo itāliešu rūpniecības dizaineri Giugiaro, kurš uzņēmumam veidojis vairāku produktu sēriju dizainu.

Ecler ir ieguvis stabilu vietu profesionālajā audiovizuālo pakalpojumu tirgū, veiksmīgi darbojoties sešos tirgus segmentos: izglītības, korporatīvā tirgus, tirdzniecības, viesmīlības, sporta un atpūtas nozarēs. Plašais uzņēmuma pārstāvniecību tīkls šobrīd aptver vairāk nekā 50 valstis.